vineri, 5 decembrie 2008

Thoughts

Vin sărbătorile...câţi dintre noi mai cred in Moş Crăciun?foarte puţini... eu aş vrea să mai pot să cred în Moş Crăciun....adică, ţin minte că era atât de fain când nici măcar nu mă clinteam de lângă brad şi tot repetam colindele şi poeziile ca să i le spun moşului...şi chiar mă gândeam într-o zi...ce copil tâmp trebuia să fiu să cred asta....că doar tata se imbrăca in Moşu`...dar nu-mi dădeam seama, şi era atât de fain... Ţin minte că în preajma Crăciunului făceam toate faptele bune posibile, mâncam tot ce îmi punea mama în farfurie chiar dacă nu imi plăcea, de frica spiriduşilor care "mă urmăreau la geam să-i spună moşului ce fac eu"...nici măcar nu mai băteam baietii la gradiniţă şi ascultam de bunica cum n-o mai făcusem până atunci....Eh vremuri...vremuri de mult uitate...puse într-o cutie cu naftalină la păstrare...


Tu mai vrei să crezi in Moşu`?


Un comentariu:

Alyna spunea...

:))
ce fain era..acuma am ajuns ca eu sa ma transform in mos craciun pt surorile mele...imbatranim fata de acuma:))