miercuri, 26 noiembrie 2008

Colecţie de timp


De la o vreme mi se pare că timpul trece mult prea repede. Ziua parcă nu mai
are 24 de ore ci maxim 16. Poate că Pământul a început să se învârtă mai repede fără să ne dam noi seama şi de aceea ziua s-a scurtat...sau poate că mi se pare mie.
Dar sunt absolut sigură că între ora 12.14 de ieri si 12.14 cât arată ceasul în momentul ăsta nu au trecut 24 de ore ci maxim 16.
Am nevoie de mai mult timp. Cum timpul pe care îl pierd aiurea nu poate fi
micşorat pentru că am mare nevoie de el, trebuie să sacrific timpul pe care îl rezerv altor activităţi. Lucru care este imposibil pentru că sunt activităţi indispensabile cărora trebuie să le acord o parte din timpul meu.
În concluzie am o problemă : VREAU MAI MULT TIMP!
Aş putea să iau din timpul televiziunilor. Pentru că 24 de ore din 24 la
televizor dau numai prostii. Aş putea să iau din timpul lor şi in felul ăsta aş salva lumea de la incultură.
Dacă stai să te gândeşti la ceea ce faci într-o zi, ai fi şocat de cât de mult timp îl pierzi degeaba, fără să faci nimic bun pentru tine sau pentru cei din jurul tău.
La bătrâneţe o să ne pl
ângem cu toţii că suntem bătrâni şi nu mai avem timp, însă acum, când dispunem de acest timp, îl irosim. Probabil că asta este una din marile ironii pe care divinitatea i le-a făcut omului.Aceea de a avea timp atunci când n-are minte şi de avea minte atunci când nu mai are timp. Bineînţeles că sunt si excepţii. Întotdeauna sunt.

Problema mea e aceea că dacă încă de acum nu mai am timp, atunci ce o să fac la bătrâneţe? (presupunând desigur că sfârşitul lumii nu va veni in 2012 aşa cum se presupune).



...nu aveti nişte timp in plus?

Niciun comentariu: